Service


Na registratie en/of aanmelding krijgt u de keuze uit twee betaalmethodes.

IDeal

Ideal is een door de Nederlandse banken aangeboden online betaalmethode. Het voordeel van Ideal is dat de betaling direct wordt bevestigd en uw order direct wordt vrijgegeven. U heeft uw order zo sneller in huis. Daarnaast vindt de betaling plaats in uw vertrouwde en veilige bankomgeving.

U klikt op het Ideal logo en kunt hierna voor uw bank kiezen waarna u doorgelinkt wordt naar de omgeving van uw eigen bank. U kunt dan gebruik maken van de online betaalmethode van uw eigen bank op de reguliere wijze.

Heeft u geen internetbankieren?

U kunt het bedrag ook handmatig overmaken of storten naar de Service Planet bankrekening als u niet over internetbankieren beschikt. Let op dat het betalen doormiddel van een handmatige bank overboeking (ie. niet via iDeal) een langere verwerkings tijd heeft! Wij raden u daarom altijd aan om via iDeal te betalen.

Op de betaalpagina ziet u een overzicht van het bedrag en het rekeningnummer van Service Planet waar het bedrag naar moet worden overgemaakt. Ook ziet u het ordernummer dat u als referentie dient te gebruiken bij het overmaken. Deze referentie is van groot belang. Wij verzoeken u dan ook dringend hier aandacht aan te besteden. Wij kunnen anders uw betaling niet koppelen aan uw bestelling en kunnen hierdoor niet overgaan tot het verzenden van uw bestelling. In het referentie veld dient u uitsluitend het ordernummer te vermelden. Dit ordernummer bestaat uit 6 karakters.

Na het plaatsen van uw order ontvangt u een e-mail als orderbevestiging. In deze e-mail vindt u de door u ingevoerde adresgegevens, orderregels en order-referentie. Ook staat hier een kort overzicht van de verdere afhandeling van uw bestelling.

Het kan zijn dat u een order heeft geplaatst en deze bij nader inzien wil annuleren. Dat kan. Wij vragen u ook om dit door te geven omdat u anders herinneringen zult ontvangen over het uitblijven van de betaling.
U kunt de annulering van orders uitsluitend per e-mail doorgeven vanaf het e-mail adres waarop de bestelling geregistreerd staat. Meer informatie over contact mogelijkheden en ook het e-mail adres vindt u onder het kopje "contact".

Service Planet gaat uitsluitend over tot het leveren van uw bestelling nadat uw betaling is ontvangen en verwerkt. Het leveren is na verwerking van uw betaling afhankelijk van de beschikbare voorraad. Meer informatie over de voorraad indicatie en de vorm van betalen in relatie tot de levering vindt u hier.

Service Planet maakt voor de levering van uw bestelling gebruik van de diensten van PostNL. Het leveringen schema van PostNL is als volgt:
Uw bestelling wordt 2 keer aangeboden, op dag A één keer. Indien u niet thuis bent, wordt een bericht achtergelaten met daarop het dagdeel waarop de postbode voor de tweede keer uw bestelling aanbiedt. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om, na de tweede keer, uw bestelling in ontvangst te nemen dan laat men een afhaal-bericht achter waarmee u bij het dichtstbijzijnde postkantoor uw bestelling kunt afhalen op het tijdstip dat u het beste uitkomt. Bij het uitreiken van uw bestelling zal de PostNL medewerker vragen om uw handtekening. Deze is bestemd voor onze administratie zodat wij kunnen zien dat uw bestelling aan u is uitgereikt.

Bij uw bestelling ontvangt u een verzendbon. Wij verzoeken u vriendelijk deze goed te controleren en te bewaren. De aantallen op de verzendbon moeten overeenkomen met de aan u uitgereikte zending. Mocht dit niet het geval zijn, dan vragen wij u met spoed binnen 24 uur contact met ons op te nemen. Op de verzendbon vindt u per product(regel) een korte omschrijving van onze service en ondersteuning. Het is daarom belangrijk dat u deze bon, ook als garantiebewijs, goed opbergt.

Mocht u een factuur wensen dan kunt u deze, na aanmelding op de webshop, zelf uitprinten. U vindt uw factuur onder "mijn account" en dan “geplaatste orders”. Service Planet biedt in basis twee jaar garantie op alle door haar geleverde producten, tenzij anders aangegeven.

Mocht u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling toch af willen zien van de aankoop dan kunt u, na telefonisch contact met Service Planet, uw product retour zenden zonder opgaaf van reden. De producten moeten wel in goede staat en originele verpakking zijn.

Verbruiksgoederen worden door Service Planet niet retour genomen. Tenzij anders aangegeven.

De gemaakte kosten voor verzending en eventuele verzekering en handeling, worden niet gecrediteerd. Binnen 10 werkdagen ontvangt u het aankoopbedrag retour op het rekeningnummer waar vandaan u de betaling verricht heeft.

Voordat u producten ter creditering opstuurt naar Service Planet moet u in het bezit zijn van een zogenoemd RMA (Return Material Authorisation) nummer. Zendingen die bij Service Planet zonder dit RMA nummer worden aangeboden, worden door Service Planet geweigerd. Alle kosten die hieruit voorkomen zijn voor uw rekening.

Als het product binnen twee jaar na aankoop onverhoopt defect raakt en u heeft de aanwijzingen op de verzendbon van Service en Ondersteuning opgevolgd, dan zorgt Service Planet voor reparatie of omruiling van het product voor eenzelfde of minimaal gelijkwaardige vervanger.

Voordat u producten ter reparatie opstuurt naar Service Planet moet u in het bezit zijn van een zogenoemd RMA (Return Material Autorisation) nummer. Zendingen die bij Service Planet zonder dit RMA nummer worden aangeboden, worden door Service Planet geweigerd. De reparatievorm en -duur zijn productafhankelijk. Wij kunnen u bij aanmelding van uw reparatie hier verder over informeren.

Chat

U kunt met sluitallesaan.nl chatten over vragen voor aankoop, vragen over uw order of de winkel in zijn algemeenheid. U kunt de chat functie ook gebruiken voor technische vragen. Soms is het echter in deze gevallen makkelijker om telefonisch contact op te nemen.

Hoe:

U gaat naar sluitallesaan.nl en klikt op de Live Chat knop.

Wanneer:

Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.

E-Mail

U kunt met sluitallesaan.nl mailen over vragen voor aankoop, vragen over uw order of de winkel in zijn algemeenheid. U kunt de e-mail mogelijkheid ook gebruiken voor technische vragen. Soms is het echter in deze gevallen makkelijker om telefonisch contact op te nemen.

Hoe:

U gebruikt uw e-mail programma en stuurt een mail aan: info@sluitallesaan.nl.

Wanneer:

24 uur per dag 7 dagen per week. Ons streven is om uw e-mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Telefoon

U kunt met sluitallesaan.nl bellen over vragen voor aankoop, vragen over uw order of de winkel in zijn algemeenheid. U kunt de telefonische mogelijkheid ook gebruiken voor technische vragen.

Hoe:

U belt vanaf uw vast of mobiele telefoon met 010 4008235 (Lokaal tarief mits u van een vaste verbinding belt. Voor de exacte kosten neemt u contact op met uw telefoon provider.)

Wanneer:

Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur

Post

sluitallesaan.nl kunt u ook schrijven als u geen e-mail of telefoon wenst te gebruiken.

Hoe:

U schrijft uw brief en adresseert deze als volgt:

sluitallesaan.nl
Stuttgartstraat 8
3047 AS Rotterdam

Wanneer:

24 uur per dag 7 dagen per week. U krijgt binnen 7 werkdagen antwoord.